Peluang buka pusat rawatan dan terapi Klasik Indah

Klasik Indah Marketing di bawah jenama KLASIK INDAH mempelawa usahawan terutama bakal usahawan memulakan perniagaan kecantikan dan kesihatan dengan modal serendah RM500 sebagai pengedar KLASIK INDAH dan modal RM15,000 dengan membuka Pusat Rawatan dan Terapi KLASIK INDAH.

Bakal pemilik Pusat Rawatan dan Terapi KLASIK INDAH akan dilatih sehingga mahir dan pakar dalam bidang kecantikan dan dibekalkan dengan produk jenama KLASIK INDAH. Keuntungan runcit daripada penjualan produk KLASIK INDAH sebanyak 40% dan keuntungan rawatan yang dijalankan kepada pelanggan melebihi 100%.

Selain kemudahan latihan dan produk, pemilik Pusat Rawatan dan Terapi KLASIK INDAH juga akan dibekalkan dengan mesin terapi asas dan promosi secara berterusan di media massa.

Pengarah Pemasaran Klasik Indah Marketing, Rusminah Hamid yang berpengalaman selama 28 tahun dalam bidang kecantikan menyeru kepada sesiapa yang berminat supaya tidak melepaskan peluang untuk menyertai dan membuka Pusat Rawatan dan Terapi KLASIK INDAH di daerah masing-masing kerana ini adalah peringkat pertama yang mana kosnya lebih murah dan berpatutan.

Selain mengeluarkan produk penjagaan muka yang lengkap, KLASIK INDAH juga mengeluarkan Set Pencerah Muka yang berupaya merawat masalah jeragat dan mencerahkan muka yang kusam.

Set Rawatan Resdung pula membantu boleh merawat masalah resdung, jerawat di muka, jerawat di belakang badan dan masalah rambut gugur, kelemumur serta kutu di kepala.

Set yang paling laris dan yang mendapat sambutan di luar dugaan adalah Removing Mole Set yang boleh membuang tahi lalat yang tidak di kehendaki pada seluruh badan, merawat bebola minyak atau kolesterol terutama di sekeliling mata juga boleh membuang kutil terutama di bahagian leher.

Tahun ini beberapa produk terbaru juga akan di keluarkan antaranya Kolagen Grade A yang berupaya mengawet dan memudakan wajah, menganjalkan payudara, memudarkan jeragat, merawat masalah tumit pecah.

Bagi individu yang mempunyai masalah rambut gugur rambut, masalah kelemumur, masalah rambut kusam juga masalah uban boleh mencuba Set Rawatan Rambut Klasik Indah. Bagi mengurangkan masalah berat badan atau obesiti Klasik Indah mengeluarkan KI Fiber yang berupaya mengurangkan berat badan dalam jangkamasa 2 minggu.

Semua produk keluaran KLASIK INDAH sesuai untuk lelaki dan wanita.

Kepada individu yang masih tercari-cari untuk memulakan perniagaan ini adalah waktu yang sesuai untuk membuka Pusat Rawatan dan Terapi Klasik Indah di daerah masing-masing. Dengan mentor yang berpengalaman lebih 28 tahun dalam bidang kecantikan dan kesihatan serta latihan kemahiran yang diajar dan lain-lain kemudahan yang disediakan tidak mustahil perniagaan yang bakal anda ceburi ini boom? atau berjaya dalam jangkamasa yang singkat.

Ayuh! Jangan bertangguh lagi mulakan langkah kejayaan anda mulai sekarang.

Sesiapa yang berminat untuk jadi pengedar KLASIK INDAH atau membuka Pusat Rawatan dan Terapi KLASIK INDAH boleh menghubungi 019-2130720 talian 03-26949199 atau emel klasikindah41@yahoo.com. Anda juga boleh datang ke pejabat kami di Klasik Indah Marketing, 3.1(0) Kompleks Pertama, 50100 Kuala Lumpur.