Set Buang Tahi Lalat dan Kutil (Bebola Minyak) Klasik Indah

Cuba anda raba di tepi mata atau di bawah leher. Mungkin anda akan perasan terdapat biji-biji kecil atau bagi sesetengah orang dipanggil kutil. Hendak dikatakan jerawat bukan pula kerana jerawat akan kering dan tertanggal. Tetapi yang ini terus kekal dan kemungkinan boleh membesar.

Kutil, bebola minyak atau tahi lalat hidup, boleh membesar jika tidak dibuang segera atau dirawat. Kadang-kala ini boleh mencacatkan penampilan. Bedak yang disapu pada wajah mungkin dapat menutup untuk sementara waktu sahaja. Apabila wajah dibersihkan ia kelihatan begitu ketara.

Set Buang Tahi Lalat dan Kutil (Bebola Minyak) Klasik Indah


Set ini mengandungi :

TREATMENT TONER

Produk pertama yang digunakan untuk rawatan pembuangan tahi lalat, kutil atau bebola minyak ialah treatment toner. Dengan menggunakan kapas, sapu treatment toner dibahagian yang hendak dirawat. Treatment toner ini boleh menyerap ke kulit dan melembutkan tahi lalat, kutil dengan senang. treatment toner ini boleh juga untuk menyeimbangkan kembali kulit dan meratakan tona-tona kulit dan mengatasi liang-liang pori besar, jeragat, bintik-bintik hitam dan jerawat.

REMOVING MOLE CREAM

Removing Mole Cream ini digunakan pada peringkat kedua selepas penggunaan Treatment Toner. (Sebelum itu calarkan bahagian yang hendak di rawat dengan lidi khas yang disediakan-calar hanya sekali) Penggunaan Removing Mole Cream dalam masa yang serupa diulang sebanyak dua atau tiga kali mengikut saiz tahi lalat.

REPAIR CREAM

Repair Cream di gunakan untuk langkah ketiga dibahagian yang telah dirawat. Selepas guna Removing Mole Cream jika bahagian tersebut kemerahan gunakan Repair cream. Ia sangat berkesan untuk memperbaiki, mengembalikan kulit semulajadi jelita, licin dan anggun, disamping itu berfungsi menghilangkan parut di bahagian yang dirawat. Repair cream ini bukan sahaja digunakan dalam Program Set Pembuangan Tahi Lalat tetapi juga digunakan sebagai krim malam mengaktifkan sel-sel baru, membantu mengembalikan kelembapan kulit hingga kedalaman kulit.

PERINGATAN

* Rawatan membuang tahi lalat ini hanya boleh digunakan sekali sahaja.
* Rawatan ulangan ini hanya boleh dilakukan selepas dua minggu daripada rawatan yang pertama. (Jika masih ada tanda yang tertinggal).
* Pesakit Kencing Manis dilarang menggunakan set rawatan ini.
* Pesakit Jantung, Darah Tinggi juga tidak digalakkan.
* Bagi yang mempunyai ketumbit tidak sesuai untuk rawatan ini.
* Perempuan hamil dilarang menggunakan produk ini.

HARGA : RM 160

----------------------------------

Masalah yang merunsingkan sesetengah wanita ini menyedarkan Rusminah Abdul Hamid bagi mengeluarkan satu produk yang boleh menghilangkan kutil, bebola minyak dan tahi lalat hidup.

Kata Rusminah yang telah 25 tahun melibatkan diri dengan bidang kecantikan, set membuang tahi lalat yang dikeluarkan oleh syarikatnya, Klasik Indah dibuat khusus bagi membantu wanita yang menghadapi ketiga-tiga masalah di atas.


"Masalah kutil dan bebola minyak biasanya dihadapi oleh wanita yang berumur 35 tahun ke atas berpunca daripada pemakanan, masalah kesihatan dan tidur yang tidak mencukupi.

"Manakala tahi lalat biasanya sudah ada pada seseorang sejak mereka kecil dan mungkin bertambah besar mengikut usia. Kutil jika dibiarkan lama akan berubah menjadi hitam dan mencacatkan penampilan,'' katanya.

Menurutnya lagi, getah gajus yang digunakan bagi membuat produk ini diketahui sejak zaman dulu lagi mampu membantu menghilangkan kutil dan bebola minyak.

"Nenek dan mak kita dahulu menggunakan getah gajus bagi menghilangkan kutil dan ia memang berkesan. Justeru saya turut menggunakan bahan ini bagi membuat produk terbaru saya ini. Jadi pengguna tidaklah perlu membuat laser atau pembedahan kecil bagi membuangnya.

"Terdapat tiga produk dalam set membuang tahi lalat ini, iaitu Treatment Toner, Removing Mole Cream dan Repair Cream. Cara penggunaannya pun mudah dan ringkas sahaja dan dalam masa tiga hingga empat belas hari, kutil dan bebola minyak akan jatuh sendiri,'' katanya.

Bagi mendapatkan maklumat lanjut mengenai masalah kutil, bebola minyak, tahi lalat hidup dan resdung menggunakan produk ini, Rusminah boleh dihubungi pada talian 019-2130720.