Testimoni Tropica Bioherb,produk rawatan rambut herba

Tropica Bioherb atasi rambut bermasalah

Testimoni: Kaha Zulfakar

"Dulu saya mengalami masalah rambut gugur dan hampir botak. Setelah menggunakan produk rawatan rambut TROPICA BIOHERB ini selama 5 bulan, rambut saya kembali normal. Kalau tak percaya, anda boleh cuba sendiri!".

Mengapa produk rawatan rambut herba Tropica Bioherb menjadi pilihan pelanggan?

Jawapannya sudah tentu produk rawatan rambut dari Tropica Bioherb ini mudah, ringkas, murah dan menakjubkan. Diproses daripada herba terbaik untuk rambut seperti biji betik, bunga raya putih, gelenggang batu, daun inai, paku rawan, rosemary. horsetail, minyak kelapa dara dan birch. Produk ini mendapat sambutan menggalakkan daripada pelanggan yang memberi maklumbalas cukup positif dan terus membuat pesanan serta membeli tanpa curiga lagi. Malah selain pelanggan tempatan, produk ini turut mendapat permintaan yang tinggi dari pelanggan luar negara seperti Brunei, Singapura, Timur Tengah, Australia dan Eropah.


Testimoni: En. Warazi

"Sebelum ini kulit kepala saya gatal, berkelemumur, berkupingkuping dan rambut gugur dengan teruk sekali. Setelah menggunakan produk rawatan rambut TROPICA BIOHERB ini, semua masalah selesai. Kini rambut saya mula tumbuh kembali. Saya syorkan pada mereka yang mengalami masalah seperti saya, cubalah produk ini, cuba dulu baru tahu..."

Testimoni 1: Lim Ooi Seng (Jurutera)

Saya mengalami masalah rambut gugur, gatal kulit kepala, dan kepala hampir botak kerana keguguran rambut. Sudah 5 tahun saya berusaha membuat rawatan sehingga ke luar negara dan membelanjakan berpuluh ribu ringgit tetapi tidak dapat menyelesaikan masalah rambut saya. Sehingga saya diperkenalkan produk rawatan rambut Tropica Bioherb oleh kawan saya. Namun saya tidak yakin kerana rawatan mahal pun tidak dapat mengatasi masalah rambut saya apatah lagi produk yang berharga RM170 satu set. Walaupun tidak berapa yakin tapi saya mencuba bagi menjaga hati kawan. Alangkah terkejutnya saya dalam tempoh tiga bulan segala masalah rambut saya selesai. Saya memberi kepada kawan-kawan dari luar negara mencuba dan mereka amat teruja kerana murah tetapi kesannya cukup menakjubkan.

Testimoni 2 : Zabedah Ghani (Kakitangan Awam)

Saya menghadapi masalah rambut gugur dan rambut kusut masai. Saya memakai tudung waktu bekerja. Bila balik rumah dari kerja dan membuka tudung, kulit kepala saya gatal, rambut gugur dan berbau. Setelah memakai produk ini Alhamdulillah semua masalah saya selesai. Saya syorkan kepada mereka yang bermasalah seperti saya cubalah produk ini untuk mengatasi masalah rambut anda.

Testimoni 3: Nur Alya Shahirah (Pelajar)

Rambut saya sering gugur dan bila balik sekolah kepala saya selalu berdenyut-denyut macam sakit kepala. Emak menyuruh saya memakai produk ini dan bila mandi saya menggunakan syampu herba ini. Sejak kebelakangan ini rambut saya tidak lagi gugur, kepala saya rasa segar dan tidak berdenyut lagi lepas balik sekolah.

* Untuk maklumat lanjut sila hubungi TROPICA BIOHERB MARKETING di talian : 016-454 8406