Garnier MEN - Penjagaan Kulit Untuk Lelaki


Nak kulit yang cerah dan berseri? Garnier MEN mungkin dapat membantu mencerah dan mengembalikan tenaga pada kulit. Jenama penjagaan kulit terkemuka dunia, Garnier baru-baru ini mencapai satu lagi kejayaan dengan pelancaran produk pertama penjagaan kulit khusus untuk lelaki, Garnier MEN.

Produk ini menjaga wajah kulit lelaki dengan rumusan yang menggabungkan kandungan semula jadi, sains dan teknologi.

Pengenalan Garnier MEN memenuhi peningkatan pasaran dandanan lelaki di Malaysia dengan menyediakan rangkaian produk yang mudah diguna, berkesan serta berkualiti tinggi bagi melindungi dan menyerlahkan kulit. Penglibatan Garnier dalam segmen kosmetik lelaki di Malaysia bertepatan dengan arus perubahan di kalangan pengguna lelaki yang kini semakin arif dengan jenis pilihan yang ada di pasaran.

"Lelaki Malaysia kini lebih peka terhadap paras rupa dan mengambil berat tentang dandanan diri. Mereka inginkan produk yang boleh dipercayai untuk keberkesanan serta merta yang boleh diukur dan prestasi yang nyata," jelas Ms. Jennifer Bay, Pengurus Pemasaran Garnier.

Garnier MEN menjamin prestasi yang nyata dengan tiga barisan produk yang dirumuskan khas untuk kegunaan berbeza, TurboLight Oil Control, TurboLight dan AquaFuel. Tiga barisan produk ini berguna untuk kesegaran kulit, kawalan anti-minyak selama enam jam, kecerahan kulit dan pelembapan yang berterusan dan keberkesanan yang boleh diukur.

Semua barisan produk Garnier MEN akan berada di pasaran mulai Januari 2010.