Ebook Rahsia Vokal : Sumber Maklumat Nyanyian Pertama Di Malaysia



Anda tahu anda mempunyai minat dan bakat dalam nyanyian namun untuk mempelajari teknik nyanyian yang betul anda terpaksa menghadiri kelas nyanyian yang mahal harganya…

Jadi apa yang ebook ini bakal berikan adalah teknik menyanyi berkesan yang telah diadun oleh seorang penyanyi professional sesuai bagi penyanyi seperti anda.

Berikut adalah beberapa perkara penting yang bakal anda perolehi dari ebook ini:

* Bagaimana dengan latihan pernafasan yang betul mampu memberikan anda satu kuasa pernafasan yang hebat ketika menyanyi.
* Bagaimana dengan latihan pernafasan menggunakan teknik “SSSS”, mampu melatih pernafasan bagi pelbagai rentak serta nada lagu.
* Bagaimana untuk melakukan pernafasan ketika menyanyi, jika salah meletakkan nafas, nyanyian mudah menjadi sumbang dan anda mudah termengah.
* Bagaimana mengelak diri dari mengalami kecederaan suara. Jika berlaku anda terpaksa berehat lama sehingga anda pulih. (itu pun jika boleh pulih)
* Bagaimana menggunakan otot-otot yang berkaitan sahaja bagi mengeluarkan suara yang berdaya tinggi tanpa memberi tekanan kepada otot-otot yang yang lain.
* Register ‘Break Point’ seumpama menukar gear kereta. Ketahui bagaimana konsep ini digunakan dalam nyayian anda.
* Terdapat 4 asas jenis nyanyian. Pelajari keempat-empat asas ini dan anda bakal mampu menyanyikan pelbagai jenis lagu.
* Ketahui apa ‘Key’ anda, jika tidak susah untuk anda membawa lagu yang tinggi nadanya tetapi masalahnya bagaimana mencari ‘Key’ anda? Sila baca ebook ini.
* Bagaimana melakukan pengiraan rentak dalam nyanyian jika tidak anda akan salah masuk lirik, dikatakan pekak irama dan dan buta nada.
* Bolehkan anda menyanyikan lagu yang tidak sesuai untuk anda? Ebook ini mengupas persoalan ini.
* Apa yang perlu anda ketahui jika berada di pentas nyanyian. Ini penting supaya nyanyian anda tidak terganggu dengan gangguan yang tidak sepatrutnya.
* Rahsia dan tip menghadapi pertandingan menyanyi. Bagi anda yang serius untuk menang pertandingan nyanyian jangan lupa membaca bab ini.

Ini hanya sebahagian dari apa yang ada di dalam ebook ini. Banyak lagi perkara yang dibincangkan di dalam ebook hebat ini. Inilah satu-satunya ebook dan kalau tidak keterlaluan satu –satunya hasil terbitan bertulis dalam bahasa Melayu yang membongkar banyak rahsia nyanyian.

Untuk keterangan lanjut sila klik sini.

Laman Web : Rahsia Vokal