Erotica V-firm - Produk Harus Dimiliki Setiap Wanita

Erotica V-firm adalah satu formula yang dicipta untuk mengembalikan kegebuan dan keanjalan bahagian sulit wanita secara semulajadi tanpa perlu melakukan pembedahan. Krim ini juga dapat memulihkan tisu-tisu yang berkedut dan bibir luar labia agar ianya kelihatan gebu, montok dan lebih menawan.

Diantara ramuan yang di gunakan adalah collagen, vitamin E, vitamin C dan ekstrak Pegaga. Mengikut kajian, ekstrak Pegaga adalah diantara herba yang dapat mengekalkan kesuburan kulit jika digunakan secara berterusan.

Sebagai wanita, tentu mahukan vagina cantik, gebu dan montok tetapi bagaimana untuk mendapatkannya. Erotica V-firm adalah jawapannya. Apabila bahagian sulit anda gebu dan montok, secara tidak langsung ia akan memberikan kebahagian kepada rumahtanggan anda. Jangan pandang remeh kecantikan “muka bawah” atau “muka kedua” anda kerana kecantikan sebenar wanita adalah berapa cantik bahagian sulitnya.

ANTARA RAMUAN YANG TERKANDUNG DI DALAM PRODUK EROTICA

Kacip Fatimah - Labisa Pumila
Pada ketinggian 80 -100 m altitud, pokok ini mudah di jumpai di hutan bukit dan tanah rendah. Ianya terkenal di kalangan orang Melayu sebagai ramuan selepas bersalin untuk memulihkan kewanitaan dan memberi kekuatan dan kesegaran. Akarnya didakwa boleh mengubati sakit gila meroyan dan sembelit.

Gaharu - Aquilaria Mallacensis
Pokok termahal didunia ini juga dikenali sebagai “Penghulu segala pokok” di sebabkan oleh pelbagai khasiat yang terdapat didalamnya. Pokok ini lebih di kenali kerana minyaknya yang digunakan sebagai minyak wangi. Selain daripada itu pucuk daun pokok ini juga di gunakan untuk merawat lemah tenaga batin bagi lelaki.

Lada Hitam - Piper Nigram
Tumbuhan ini asalnya daripada India telah ditanam lebih 2000 tahun yang lampau. Orang Yunani dan Roman Kuno percaya bahawa lada hitam boleh digunakan untuk menyembuhkan penyakit ulser tulang, sembelit, sakit perut usus dan malaria. Ia juga digunakan untuk membuat jamu yang di campurkan dengan halia dan madu untuk merawat ibu lepas bersalin.

Penggunaan: Hanya sapukan sedikit Erotica V-firm ke bahagian sulit anda dari bawah ke atas secara sekata dan rasai kesannya. Gunakan dua (2) kali sehari pagi dan malam.

Harga: EROTICA V-FIRM
RM 65.00 (WM) RM 67.00 (EM)

Sila baca lagi : Krim Erotica V-Firm

Untuk membeli produk Erotica, sila klik di sini