Mas Kahwin Yang Hilang - Panduan Kewangan


Mas Kahwin Yang Hilang merupakan ebook istimewa yang akan menerangkan kepada anda tentang asas-asas teknik pengurusan kewangan yang betul KHUSUS untuk orang-orang bujang yang sedang berusaha mengumpulkan duit untuk perkahwinan mereka. Di dalam buku ini , anda akan didedahkan dengan panduan dan rahsia:-

~18 Tips bagaimana anda boleh berjimat dan mengumpulkan wang sehingga RM10,000 dengan mudah

~ 6 Cara bagaimana anda dapat mangawal serta melangsaikan hutang anda dengan cepat.

~ Kesilapan-kesilapan yang sering dilakukan oleh orang ramai apabila cuba mengatasi masalah kewangan mereka dan bagaimana hendak mengelakkannya.

~ 10 Cara bagaimana anda boleh meningkatkan pendapatan anda

~ CONTOH - Bagaimana seorang pemuda menjana pendapatan sehingga RM3,000 dalam masa 5 jam dengan hanya berdiri di khalayak ramai. (Bukan meminta sedekah)

~ Rahsia bagaimana memperolehi rezeki yang melimpah ruah seperti yang telah dijanjikan oleh Allah khusus untuk mereka yang ingin mendirikan rumahtangga.

~ 3 Perkara yang perlu anda ketahui sebelum anda membuat sebarang kerja-kerja sampingan untuk menambah pendapatan. Jika tidak, anda mungkin akan kehilangan lebih banyak wang!
Rahsia 8 Serta berbagai lagi rahsia serta tips yang menarik yang boleh dijadikan panduan hidup anda di dalam mengharungi kehidupan sebelum dan selepas berumahtangga

Kini! Anda tidak perlu lagi merasa gusar dan melalui detik-detik yang memeritkan di dalam hidup anda seperti menahan lapar dan menjamu mee segera setiap hari. Apa yang perlu anda lakukan hanyalah DAPATKAN buku ini, BACA, FAHAMKAN segala ILMU yang terdapat di dalamnya dan AMALKAN. Insyallah, masalah yang anda hadapi di dalam mencari & mengumpul wang untuk perkahwinan akan dapat diatasi dengan mudah dan lancar.

P.S: Ebook ini berharga RM20, kos yang sama apabila anda pergi menonton wayang bersama kekasih anda. Bukankah lebih bijak untuk anda mendapatkan ebook ini demi mengecap nikmat berumahtangga yang lebih besar dan berkekalan berbanding nikmat menonton wayang yang hanya sementara?

P.P.S : Ebook ini juga amat sesuai untuk dijadikan sebagai hadiah kepada kekasih anda, insyallah dengan membaca ebook ini, diharapkan hati si dia untuk masuk meminang akan terbuka. :)

P.P.S : Mungkin kini anda sedang berkata di dalam hati, "Tidak mengapalah, saya akan dapatkan ebook ini nanti". Kemudian, anda akan meninggalkan website ini dan meneruskan kerja-kerja seharian anda.. akhirnya, anda lupa tentang website ini dan masalah anda untuk mencari duit kahwin terus menghantui fikiran anda tanpa ada jalan penyelesaiannya. Kini, masalah anda berulang kembali, setiap hari, hati anda akan merasa gelisah dan tidak henti-henti memikirkan, bagaimanakah caranya hendak mencari duit untuk perkahwinan anda.. masalah yang sama kini kembali ke fikiran anda dan terus menerus menganggu fikiran anda berulang-ulangkali. Jadi, usahlah bertangguh... semakin lama anda bertangguh, semakin lama lah masalah tersebut akan terus membelengu diri anda. Bertindaklah dan dapatkanlah ebook ini sekarang juga!.. Insyaallah, perjalanan anda untuk menuju ke gerbang perkahwinan akan menjadi mudah dan lancar.

Untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut atau membeli ebook ini , sila klik di sini.