Rahsia Tarikh Lahir Kini Terbongkar

Misteri Tarikh Kelahiran membongkarkan satu kaedah mengenali dan memahami kekuatan diri dengan menggunakan ilmu METAFIZIK. Ia telah digunakan sejak beribu-ribu tahun dahulu untuk mencorak dan membuat perancangan kehidupan sesuatu individu.

Pernahkah anda berfikir dan menyoal diri anda dengan soalan-soalan berikut:

* Saya ingin mengenali dan memahami diri dan keluarga, tetapi macam mana?

* Apakah kekuatan dan kelemahan saya yang sebenarnya ?

* Saya mahu jadi KAYA, tetapi bagaimana ?

* Adakah saya sudah ditakdirkan miskin dan susah ?

* Macam mana nak tahu perniagaan yang sesuai dengan saya ?

* Anda sudah lakukan macam-macam cara, tetapi hasilnya ZERO?

* Bagi pelajar, apakah kursus yang sesuai dengan peribadi saya ?

* Bagi ibubapa yang pening kepala dengan perangai anak-anak pula selalu tertanya apahal perangai anak ini sebegini dan sebegitu ?

* Ahhh! Bosanlah asyik-asyik jadi begini ?

* Apahal pulak boss selalu aje memuji minah atau mamat tu ? Takde orang lain ke ?

Anda mungkin merasakan tiada satupun persoalan di atas pernah muncul dalam hidup anda ataupun anda sekadar menafikannya supaya anda mampu meneruskan hidup seharian anda seperti biasa. Ataupun anda mungkin telah mencapai segala matlamat anda namun masih ada ruang kosong dalam hidup anda yang menjadi tanda tanya.

Oleh itu, amat wajar anda membaca ebook Misteri Tarikh Kelahiran.

Untuk membeli ebook ini dan mendapatkan maklumat lanjut, sila klik sini