Virile For Men - Krim Unggul Utk Lelaki


Virile For Men krim unggul yang harus dimiliki oleh setiap lelaki. Virile For Men adalah satu-satunya krim untuk lelaki yang direka 100% selamat, mudah digunakan dan ternyata berkesan. Formulasi khususnya mengabungjalinkan intipati daripada ikan belacak ( Periophthalmodon Schlosseri) dan dua jenis herba ‘aprodisiac’ (Epimedium Sagittatu) dan (Muira Pauma).

* Memantapkan Kesegaran & Kekuatan Alat Kelamin
* Memantapkan Daya Sensitif & Daya Kawalan Alat Kelamin
* Meningkatkan Kesihatan Kulit Dengan Vitamin & Herba
* Memantapkan Kelangsingan Kulit
* Mengingkatkan Kesedaran Alat Kelamin & Kemegahan Diri

Virile For Men terbukti berkesan secara kajian klinikal (plasibo).

Approve by :-

1. Ministry of Health Malaysia (NOT07121641KE)
2. U.S FDA (CPIS No. F1058996)
3. Health Sciences Authority (HSA), Singapore


S1 : Apakah Virile For Men?

Virile For Men adalah sesuatu yang perlu dimiliki oleh setiap lelaki. Virile For Men adalah satu-satunya krim untuk lelaki direka 100% selamat mudah digunakan dan ternyata berkesan. Formulasi khususnya mengabung jalinkan intipati daripada sejenis ikan (Periophthalmodon Schlosseri) dan dua jenis herba 'aprodisiac' (Epimedium Sagittatu) dan (Muira Puama), yang amat sesuai sekali untuk :

(i) Merawat ejakulasi yang tidak matang(pancutan awal)
(ii) Eraksi yang mantap dan kepuasan yang berpanjangan
(iii) Menambahkan saiz ketegangan alat kelamin lelaki secara beransur-ansur
(iv) Memberi kesegaran kepada alat kelamin lelaki.

Virile For Men juga diformulasikan bersama Aromatic Emollient,Vitamin E,D-Panthenol (pro-Vitamin B5) bersama herba-herba 'aprodisiac' yang kuat dan berkesan, yang dapat :

(i) Memberi aroma yang harum kepada alat kelamin
(ii) Meyuburkan kulit pada bahagian alat kelamin
(iii) Menyingkirkan kotoran yang terlekat pada alat kelamin
(iv) Menyihat dan menghindarkan alat kelamin daripada sebarang serangan bakteria
(v) Merawat Balanitis,yakni penyakit kulit yang selalu menjangkiti bahagian hujung zakar.(kerap dijangkiti alat kelamin yang tidak disunat).

S2 : Apakah Ramuan Utama Yang Terdapat di dalam Virile For Men?

Virile For Men mengandungi 100% bahan semulajadi 'aprodisiac' yang diformulasikan dengan menggunakan ramuan-ramuan seperti di bawah :

Periophtalmodon Schioseri adalah intipati sejenis ikan yang dikenali sebagai 'giant mudskipper' yang asalnya terdapat di kawasan Asia Tenggara dan di persisiran pantai Lautan Hindi dan Pasifik. Ianya dapat menngkatkan pengedaran darah dan menambahkan keinginan seksual. Ianya menjadi makanan istimewa bagi penduduk China dan Korea dn dipercayai dapat meningkatkan keinginan seksual.

Epimedium Sagittatum adalah bahan herba semulajadi di benua Asia dan Mediterranean yang dapat meningkatkan potensi .Dalam pengubatan China, ia secara tradisionalnya digunakan sebagai tonik kepada masalah kekurangan 'yang', serta dapat memulihkan alat kelamin yang tidak berfungsi dengan baik disamping dapat menghindarkan angin yang terdapat di dalam badan.

Ekstrak Muira Pauma adalah dikenali sebagai 'Potency Wood' atau nama saintifiknya Ptychopetalum Olocoides. Pokok ini dapat mencapai ketinggian maksima sehingga ke 5 meter dan ianya berasal dari hutan-hutan hujan Amazon,terutamanya di Brazil. Bunganya kecil dan berwarna putih danbaunya seakan bunga melur. Pengubatan herba di Brazil menggunakan Muira Pauma secara meluas dan ianya berupaya meningkat dan menstamulasikan keinginan seksual.

S3 : Bagaimana Cara Penggunaan Virile For Men?

Virile For Men amat senang digunakan. Kami mencadangkan ianya digunakan. Kami mencadangkan ianya digunakan pada setiap hari sebagai penyelesaian kepada masalah alat kelamin lelaki.

Ikuti 2 LANGKAH mudah penggunaannya.

LANGKAH 1 : Sapukan sedikit krim ke atas tapak tangan dan sapukan mengikut gerakan menaik (ikut arah anak panah) daripada hujung dubur sehingga ke bawah buah zakar. Sapuan ini mengambil masa lebih kurang 30-40 saat.

LANGKAH 2 : Sapukan krim pada bahagian hujung zakar dan keseluruhan zakar mengikut gerakan menaik (ikut arah anak panah) sehingga krip meresap ke dalam kulit.

(Bagi pengguna yang tidak bersunat, anda perlu menarik ke bawah kulit lembut yang menutupi bahagian hujung zakar dan menyapu krim pada bahagian tersebut)

S4 : Berapa Kerapkah Perlu Saya Menggunakan Virile For Men?

Anda akan merasai perbezaan bermula daripada penggunaannya buat pertama kali. Bagaimanapun, untuk mendapat kesan yang maksima, kami mengesyorkan anda mengikut kekerapan aplikasi seperti di bawah:

Minggu 1 - Minggu 2 :
Sebanyak 2 aplikasi sehari (selepas mandi pagi dan sebelum tidur malam)

Minggu ke 2 dan seterusnya :
Sekurang-kurangnya sekali dalam sehari (dicadangkan pada sebelah malam sebelum tidur),selama 90 hari untuk kesan maksimum.

S5 : Bagaimana Saya Akan Tahu Samada Virile For Men Berkesan Untuk Saya?

Virile For Men mengandungi formula asli yang aktif daripada intipati darpada sejenis ikan (Periophthalmodon Schlosseri)yang mengandungi bahan yang dapat mengembangkan salur darah. Apabila disapu,salur darah dan kapilari akan mengembang dengan segera dan sekaligus dapat menambahkan proses pengedaran darah.

Proses ini akan mengakibatkan anda berasa agak 'hangat' dan'menyucuk'. Apabila anda merasai keadaan ini, tahulah anda bahawa Virile For Men sedang bertindak ke atas alat kelamin anda.

S6 : Bagaimana Virile For Men Bertindak?

Bahan formula unik yang terdapat di dalam Virile For Men meresap ke dalam salur darah melalui kulit pada alat kelamin lelaki melalui folikel (lubang-lubang halus) dan dapat menguatkan beribu-ribu salur darah yang membekalkan darah kepada ''Corpora Cavernosa'.

'Corpora Cavernosa' adalah tisu erektika yang terdapat pada alat kelamin lelaki yang bertanggungjawab untuk menghasilkan ketegangan dan orgasm. Penggunaan Virile For Men yang berterusan akan dapat merangsangkan ketegangan yang mantap dan berpanjangan.

S7 : Bilakah Saya Dapat Merasai Keberkesanan Virile For Men?

Sejak kali pertama anda menggunakan Virile For Men anda akan merasai kehangatan yang sensasi,ini menunjukkan bahawa produk ini sedang bertindak terhadap 'Corpora Cavernosa' ,yakni tisu yang bertanggungjawab untuk memberi ketegangan dan orgasm. Anda kan merasai ketegangan yang mantap dan kepusan yang berpanjangan serta terdapat peningkatan dalam orgasm.

Kesan yang ketara akan diperolehi selepas anda menggunakan produk ini selama 14 hari. Kami menerima maklumbalas daripada beribu pelanggan yang amat berpuas hati dengan Virile For Men. Ini menunjukkan bahawa ketegangan yang mantap dan kepuasan yang berpanjangan akan diperolehi selepas penggunaan produk ini dalam jangkamasa 4- 6 minggu.

Sungguhpun begitu, statistik menunjukkan bahawa kesan penggunaan produk ini adalah berbeza bagi setiap individu. Jadi,kami berharap penggun produk ini bersabar unutk menikmati kesan yang mantap hasil penggunaan produk ini.

Kami mencadangkan produk in digunakan pada setiap hari bagi mendapatkan manafaat sepenuhnya untuk alat kelamin lelaki.

S8 : Berapa Lamakah Saya Perlu Menggunakan Virile For Men?

Kami mengesyorkan penggunaan secara konsisten selama 14 hari, walaupun begitu, jika ada hari yang anda terlupa menggunakannya, ianya tidak akan meninggalkan kesan kepada perlakuan seksual anda.

Selepas penggunaan selama 14 hari, kami mengesyorkan anda menggunakan selama 90 hari secara berterusan sekurang-kurangnya sekali dalam sehari.

Jika anda terus berhenti menggunakan produk ini, alat kelamin anda akan menunjukkan sedikit kekurangan dari segi kemantapan berbanding dengan di masa anda menggunakan produk ini.

S9 : Adakah Virile For Men Mempunyai Sebarang Kesan Sampingan?

Virile For Men adalah krim asli yang berkualiti tinggi dan ianya selamat digunakan. Produk ini tidak mempunyai sebarang kesan sampingan. Produk ini telah diuji secara dermatologika dan didapati ianya tidak menutupi liang roma dan ianya sesuai dengan semua jenis kulit.

S10 : Perlukah Saya Mendapatkan Preskripsi Daripada Doktor Untuk Menggunakan Virile For Men?

TIDAK PERLU.

Virile For Men tidak mengandungi ubatan atau dadah, jadi pengguna tidak perlu mendapatkan preskripsi daripada doktor. Produk ini didaftarkan dibawah kategori barangan kosmetik oleh Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan, Kementerian Kesihatan Malaysia. Nombor pendaftaran produk ini adalah MAL04100536K.

S11 : Adakah Virile For Men Berbeza Daripada Pil-Pil Sampingan Yang Lain?

YA. SANGAT BERBEZA.

Virile For Men adalah formula hebat yang menggunakan kaedah saintifikyag menggabungkan krim bersama formula herba yang menggunakan sistem 'Transdermal Delivery' untuk menyerapkan krim ke dalam salurdarah melalui alat jantina lelaki.

'Transdermal Delivery' adalah suatu kaedah saintifik yang terhebat masa kini yang didefinasikan sebagai kaedah yang dapat menyerap bahan ke dalam badan melalui kulit. Bilamana Virile For Men disapu terus ke alat jantina lelaki, bahan-bahan aktif yang terdapat di dalam krim ini terus meresap ke dalam salur darah melalui 'Transdermal Delivery'.

'Transdermal Delivery' menggandakan kadar serapan yang paling sesuai bagi sesuatu bahan untuk mengelakkan terbentuknya asid di dalam perut yang dapat membentuk gastrik, menghindarkan kerosakan dalam sistem penghadaman dan sistem perkumuhan di dalam hati manusia.

S12 : Adakah Saya Akan Mengalami Kesan Tidak Selesa Selepas Menggunakan Virile For Men?

TIDAK.

Pertama kali anda menggunakan Virile For Men anda akan merasai kehangatan dan rasa menyucuk, yang mana ini adalah situasi yang normal.

Virile For Men adalah SELAMAT . MUDAH . BERKESAN dengan keunikan formula TIADA URUTAN, TIDAK MELEKIT dan TIDAK BERMINYAK, anda akan menikmati :
- keselesaan secara menyeluruh
- kebebasan dalam pergerakan
- penggunaan secara peribadi

S13 : Bolehkan Saya Melakukan Hubungan Kelamin Selepas Menyapu Krim Virile For Men?

Ianya tidak digalakkan, tetapi tiada maklumat yang menunjukkan bahawa produk ini memberi sebarang kesan yang membahayakan semasa perlakuan seksual.

Setiap perlakuan seksual sepatutnya dalam keadaan bersih, jadi kami mencadangkan pengguna membersihkan alat kelamin sebelum mengadakan sebarang perlakuan seksual.


Untuk membeli Virile For Men, sila klik Kesihatan Seksual Lelaki

seks2u_468x60_2