Rahsia Mudah Akad Nikah Terbongkar


Di dalam ebook Rahsia Mudah Akad Nikah ini anda akan didedahkan dengan panduan dan tip-tip penting bagaimana anda harus bersedia untuk mengharungi majlis akad nikah dengan lancar. Ia direka khas untuk anda yang masih bujang yang tiada pengalaman mengenai akad nikah.

Susunan bahasa ebook ini mudah difahami, padat dengan tip, panduan serta tindakan-tindakan yang perlu bakal pengantin lakukan dalam majlis tersebut.

Dalam ebook ini, anda akan didedahkan dengan:

- Bentuk persediaan yang anda perlu lakukan seperti dalam proses merisik, pertunangan, malam berinai, 6 bulan sebelum kahwin, 3 bulan sebelum kahwin, 3 minggu sebelum kahwin, 3 hari sebelum kahwin, hari Pernikahan, 3 hari selepas kahwin.

- Langkah-langkah awal apa yang anda perlu lakukan sebagai persediaan anda untuk mendaftar nikah termasuk prosidur pendaftaran nikah.

- 10 jenis kesilapan yang selalu dilakukan oleh pengantin lelaki semasa akad nikah mengakibatkan akad terpaksa dilakukan sekali lagi. (penting sangat...)

- 7 sebab mengapa pengantin lelaki melakukan kesilapan semasa akad.

- Mengetahui perjalanan majlis akad nikah dari awal hingga selesai (dari anda tiba di surau segingglah pernikahan anda telah sah) secara berturutan supaya anda tahu apa yang harus dilakukan dalam majlis akad nanti.

- Mengetahui apa itu Ta'liq dan contoh lafaz ta'liq bagi beberapa negeri kerana lafaz ini sedikit berbeza bagi setiap negeri. Ini adalah antara perkara yang anda perlu faham dan lafazkan dihadapan jurunikah setelah selesai akad nikah.

- Mengetahui bagaimana lafaz akad dengan betul dari contoh yang disediakan, sebagai persediaan awal anda.

- 6 tip penting sebelum majlis akad nikah dimulakan yang masih belum dibongkarkan lagi.

- Adab-adab semasa akad nikah, supaya mendapat keberkatan.

- 11 tip bajet perbelanjaan perkahwinan.

- Senarai semak bajet perkahwinan, sebagai panduan kepada bakal pengantin.

Dengan membaca "eBook Rahsia Mudah Akad Nikah" ini, anda akan perolehi banyak faedah terutama kepada teruna dan dara yang akan melangsungkan perkahwinan mereka, di antaranya seperti di bawah:

Faedah kepada anda!

Tahu apakah persediaan sebenar yang perlu anda buat untuk upacara akad nikah anda.

Tahu bagaimana perjalanan majlis akad berjalan.

Mengetahui sebab utama mengapa pengantin lelaki gemuruh semasa akad.

Mengetahui prosidur pendaftaran nikah.

Tahu apa sebenarnya yang wajib dibawa ke majlis akad nikah.

Tahu apakah kesilapan yang biasanya dilakukan oleh pengantin lelaki ketika majlis akad supaya anda tidak lakukan kesilpaan yang sama di majlis akad nikah anda.

Mengetahui lafaz akad nikah dengan betul dan anda boleh praktikkannya lebih awal.

Mendapat tip bagaimana memudahkan lafaz akad.

Mengetahui tip-tip berharga apa yang anda perlu lakukan semasa majlis akad nikah.

Mengetahui adab-adab semasa majlis akad.

Dapat menimba pengalaman orang lain sebagai persediaan majlis akad nikah anda.

Mempunyai panduan dan senarai semak bagi bajet perkahwinan anda.

dan banyak lagi...

Untuk mendapatkan maklumat lanjut atau ingin membeli ebook ini, sila klik di sini.


P.S: Ebook ini amat sesuai kepada anda yang dah tak lama lagi akan menamatkan zaman bujang terutama sekali kepada anda yang bingung apa anda perlu buat dalam majlis akad nanti.

P,P.S : Harga ebook ini hanya RM30 sahaja, kos yang jauh lebih murah dari kos rokok yang anda belanjakan dalam sebulan. Bukankah lebih baik anda dapatkan ebook ini yang menjadikan anda lebih yakin di hadapan tok khadi dari menghabiskan wang dengan sia-sia.

P.P.P.S: Mungkin ada diantara anda yang berasa akad nikah ini mudah jer...semua orang boleh buat. Nampak seakan mudah, tetapi siapa yang telah melaluinya akan tahu susah senang dan debaran semasa akad. Sebelum peristiwa yang memalukan berlaku dalam majlis akad anda, lebih baik dapatkan ebook ini, sekurang-kurangnya anda ada panduan bagaimana melalui majlis akad tersebut.