Herba Daun Kambing

Berdasarkan sejarah, daun kambing atau nama saintifik Epimedium Sagittatum ditemui oleh gembala kambing di China apabila mendapati tingkah laku seksual ternakan mereka meningkat dan ia berkait rapat dengan pemakanan ternakan tersebut.

Masyarakat China merujuknya sebagai perangsang nafsu berahi untuk lelaki dan wanita. Dalam ilmu perubatan mereka, Epimedium yang juga dikenali dengan nama Horny Goat Weed, Ying Yang Huo turut digunakan untuk merawat masalah buah pinggang, sendi, limpa dan sakit belakang serta masalah berat badan.

SSemua golongan dewasa kecuali wanita hamil digalakkan mengamalkan herba ini terutamanya mereka yang kurang keinginan terhadap seks kerana produk ini mempunyai nilai tambahan kepada tahap berahi yang tinggi.

Pengguna beragama Islam tidak perlu ragu-ragu kerana Herba Daun Kambing dihasilkan dengan menitikberatkan aspek kebersihan bermula dari ladang.

Hanya daun kambing berkualiti akan diimport dari China sebelum diproses untuk menjadi teh herba oleh kilang syarikat yang terletak di Sungai Buloh, Selangor.

Sekotak Herba Daun Kambing yang mengandungi 30 uncang dijual pada harga RM36.

Mereka yang berminat untuk menjadi pengedar atau mendapat maklumat lanjut mengenai produk itu boleh menghubungi 012-7524249 (Nizam) atau layari laman web ww.idk2u.com.my.