Bufet Berbuka Puasa 2013 di Hotel Corus, Kuala Lumpur

Buffet buka puasa di Dondang Sayang Coffee House, Hotel Corus, Kuala Lumpur

Berbuka Puasa Sambil Beramal
Orang ramai yang ingin berbuka puasa dengan menikmati sajian kampung yang enak sambil menderma boleh berbuat demikian menerusi kempen berbuka puasa di Dondang Sayang Coffee House. Bermula dari 10 Julai hingga 7 Ogos. Sebanyak RM1 daripada setiap hasil jualan bufet berbuka puasa itu akan didermakan ke Rumah Titian Kaseh.

Selain itu, sambil menikmati keenakan makanan, hotel berkenaan juga menjual kuih raya coklat chip berharga RM10 satu paket untuk didermakan terus ke rumah berkenaan.

Hasil kutipan wang itu akan membantu melengkapkan sedikit sebanyak keperluan kanak-kanak dan ibu tunggal di sana dalam meningkatkan tahap pendidikan dan pembelajaran mereka. Selain itu, sumbangan dapat mengurangkan beban pengurus dan pengusaha rumah kebajikan berkenaan menyediakan kemudahan dan kelengkapan serta suasana yang lebih baik.

Untuk tempahan, sila hubung 03 21618888 sambungan 123 atau layari laman web www.corushotelkl.com.

Google Map: http://www.corushotelkl.com/googlemap.php

Buka puasa berkonsepkan keenakan makanan tradisional Melayu dengan cita rasa Selera Kampung memberi ruang kepada orang ramai menikmati ratusan jenis makanan.

Antara sajian yang disediakan di restoran itu adalah kuih-muih, nasi ayam, nasi kerabu, murtabak, kambing panggang, sate, rojak buah dan pelbagai makanan berlauk.

Selain kuih-muih, kurma, aiskrim, buah-buahan, puding dan agar-agar dijadikan sebagai pencuci mulut untuk mengakhiri acara buka puasa.