Iz Pure Collagen 10,000mg

Iz Pure Collagen 10,000mg

Kulit dan sendi antara tunjang utama kesihatan yang harus diberikan penjagaan rapi.

Tahukah anda pengambilan secara konsisten kolagen bermutu tinggi Iz Pure Collagen 10,000mg membantu mengubahkan kulit yang menggeleber menjadi tegang dan halus.

Ini kerana kadar kolagen 10,000mg adalah kolagen tahap eksklusif dan asli bagi memberi tenaga sepanjang menjalani ibadah puasa.



Iz Pure Collagen 10,000mg adalah pati yang membekalkan khasiat isian kolagen serta menjadi tunjang utama bagi sesiapa yang mahu perubahan dalaman secara lengkap dan sihat.

Bermula dengan satu sachet Iz Pure Collagen 10,000mg yang diambil di waktu sahur, ia adalah pembentukan asas bagi pembinaan kulit baru.

Pengambilan secara konsisten dalam dua minggu, bahagian kulit tubuh akan di isi dengan kolagen merawat kulit yang rosak, kasar dan bersisik.

Kolagen juga membantu mengecilkan parut. Hasilnya kulit yang kasar mulai reda dan kelembapan mulai terserlah.

Type I - Ketegangan dan kehalusan kulit.

Type II - Kebaikan keseluruhan bahagian sendi-sendi.

Type III - Penambahbaikan struktur kulit

Iz Pure Collagen adalah produk terbaik bagi anda yang mahukan kandungan kolagen yang tinggi dalam tubuh.

Pengambilan berterusan kolagen asli membantu bahagian sendi, membekalkan protein dan menjaga bahagian selaput-selaput dalaman di antara sendi.

Ia juga membantu sebahagian sendi menjadi muda dan aktif semula. Ketika menggunakan Iz Pure Collagen 10,000mg, pengguna perlu bersabar dan mengikut peraturan supaya kesannya positif.

Jika anda mengambil secara berterusan dan mendapati kulit dan sendi ada perubahan positif, terus menggunakan produk itu bagi kesan jangka panjang.

Malah, jika produk itu menjadi amalan, anda tidak memerlukan suntikan untuk cantik kerana proses itu berlaku secara semula jadi.

Hubungi talian 019-2225942, 012-2215942, 019- 2527815, 03-60925942 atau Facebook: Zz Beauty untuk maklumat lanjut.