Kempen Usahawan Butik Mama

Bagi mereka yang berminat untuk menyertai Kempen Usahawan Butik Mama pula, bolehlah hubungi Nor Ainna di talian 012-3056727, email ke alamat mama@butikmama2u.com atau layari laman web www.butikmama2u.com.

Bagi mereka yang ingin mencuba nasib menjadi usahawan online, Butik Mama kini membuka peluang kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk berniaga melalui Kempen Usahawan Butik Mama.

Menurut Pengarahnya, Nor Ainna Ibrahim, 29, melalui kempen tersebut, orang ramai hanya perlu mengeluarkan modal sebanyak RM1,199.

Tambah beliau, hanya dengan jumlah itu orang ramai bukan sahaja akan diberikan produk seperti 20 helai tudung serta 10 pasang jubah malah mereka turut diberikan web hosting dan sub domain untuk membolehkan mereka terus memulakan perniagaan.

''Melalui kempen ini, segala-galanya disediakan oleh pihak kami dan mereka yang ingin menjadi usahawan hanya perlu mengeluarkan modal wang tunai sahaja.

''Anda bayangkan, selain tudung serta jubah diberikan, mereka juga turut disediakan laman web masing-masing untuk terus memulakan perniagaan ini.

''Untuk pengetahuan bersama, perniagaan secara online ini bukan sahaja menguntungkan malah risikonya adalah rendah jika hendak dibandingkan dengan perniagaan-perniagaan yang lain,'' ujarnya ketika ditemui di Utusan Malaysia, baru-baru ini.

Jelas beliau lagi, produk keluarannya bukan sahaja dihasilkan di Malaysia tetapi ia juga memberi tumpuan kepada pengguna-pengguna pertengahan.

Ini bermakna produk Butik Mama dijual pada harga yang berpatutan dan ia boleh dimiliki oleh sesiapa sahaja.