Lotus Racing | Minuman pemberi tenaga LR8

Kembalikan tenaga dan hilangkan dahaga dengan LR8 perasa tropika campuran sitrus dan nanas. Minuman pemberi tenaga daripada Lotus Racing mempunyai lebih rasa buah dan sarat dengan vitamin yang diperlukan.

Mengandungi lapan bahan teras yang dirumuskan khas untuk meningkatkan tenaga supaya kekal cergas sepanjang masa, minuman terbaru itu mampu memberi kesan maksimum kepada penggemar minuman berkenaan.

LR8 dihasilkan untuk memberi tenaga semula jadi dengan rasa menakjubkan dan bagi memenuhi kehendak permintaan masyarakat Malaysia beragama Islam kerana produk minuman pemberi tenaga berkenaan dijamin halal.

Ketua Eksekutif (CEO) LR8 Limited, David Hepworth, berkata minuman pemberi tenaga LR8 berlainan dengan minuman lain seperti kopi atau teh hijau.

“Selaras dengan perkembangan semasa, maka terhasil beberapa jenama minuman bertenaga di pasaran negara ini. Berikutan itu, Lotus Racing, mengorak langkah menerokai pasaran pengeluaran minuman jenis ini selepas melihat kepada potensi pasaran minuman jenis itu yang kian berkembang bukan saja di pasaran tempatan, tetapi antarabangsa.

“Anda akan menikmati kebaikan semula jadi kombinasi unik perasa tropika campuran sitrus dan nanas yang akan memberi satu rasa hebat bagi penggemar minuman pemberi tenaga,” katanya pada majlis pelancaran minuman pemberi tenaga, Lotus Racing, di Kuala Lumpur, semalam.

Turut hadir memeriahkan pelancaran Natural Energy LR8, pemandu Lotus Formula satu (F1), Heikki Kovalainen yang sempat menunjukkan bakat bermain drum. Beliau berkata, LR8 adalah minuman rasmi Lotus Racing pasukan Formula Satu yang diberi kemasukan untuk Formula Satu musim 2010.

“Produk minuman ini adalah produk minuman pertama yang dihasilkan Lotus Racing. Rangkaian produk minuman ini dihasilkan secara semula jadi bertujuan memberi tenaga berkekalan tanpa memberi kesan hasil daripada kombinasi kandungan semula jadi buah-buahan.

“Walaupun pelbagai produk minuman pemberi tenaga di pasaran, minuman dinamik baru dihasilkan bagi memenuhi permintaan ramai. LR8 adalah minuman pemberi tenaga semula jadi dan vitamin yang memberi kamu segala tenaga yang diperlukan,” katanya.

Katanya, Lotus Racing menyasarkan golongan remaja atau dewasa berumur 17 hingga 29 tahun untuk produk berkenaan ekoran gaya hidup dan aktiviti lasak yang memungkinkan mereka menggunakan tenaga banyak seharian.

Produ itu juga didatangkan khas dengan perisa Cola dan Ginseng dengan paket buah-buahan 100 peratus tema semula jadi. Minuman ini akan dipasarkan di pasaran Asia bermula dengan Indonesia dan Filipina.