www.hotperfume.biz

Wangian dan terapi magnet

Meningkatkan kesihatan dan haruman menjadi dua elemen penting digabungkan dalam buah tangan terbaru keluaran syarikat Hot Perfume, Auraflux Perfume yang bakal menjengah pasaran tidak lama lagi.

Produk yang menggabungkan wangian dan terapi magnet ini bukan sahaja berupaya meningkatkan tahap kecergasan pengguna, malah dapat membangkitkan aura seseorang di samping menikmati wangian yang digemari melalui gaya hidup sihat.
Usaha sama yang dijalin bersama syarikat Magnecares Resources dijadikan sebagai pemangkin dalam penciptaan produk bermutu tinggi yang seharusnya dimiliki oleh semua pengguna.

Auraflux Perfume adalah produk wangian dicipta menggunakan teknologi angkasa lepas yang mana ia turut menggabungkan potensi kesihatan melalui gelombang magnet.

Lazimnya, produk yang berasaskan terapi magnet hanya terdapat dalam bentuk pepejal seperti gelang dan rantai tetapi produk ini adalah satu-satunya produk terapi magnet yang menggunakan cecair sebagai medium terapi dan ditambah pula dengan wangian bagi memenuhi keperluan gaya hidup moden.

Pengasas dan Pengarah Urusan Magnecares, Syarhaimy Hashim, berkata Auraflux Perfumes bertindak sebagai pewangi badan dan dalam masa yang sama berfungsi sebagai terapi kepada tubuh badan.

"Dengan menggunakan teknologi daripada Amerika Syarikat bagi menjalankan proses 'flux', kami memberi jaminan bahawa kualiti bagi setiap botol minyak wangi adalah berada pada tahap paling optimum.

"Kami memilih lima jenis wangian minyak wangi Hot Perfume yang mendapat sambutan di pasaran untuk menjalani proses ini bagi 'menyuntik' tenaga magnetik ke dalamnya," katanya ketika ditemui di pejabat urusan dan pusat pengeluaran Hot Perfume yang beroperasi di Kuala Kangsar, Perak, baru-baru ini.

Berdasarkan kajian dilakukan pakar, terapi magnetik dapat mengimbangi cas ion negatif dan positif di dalam badan dan secara tidak langsung meningkatkan kecergasan dan kecerdasan pengguna.

Syarhaimy berkata, produk itu yang lazimnya disapukan di pergelangan tangan dan leher bertindak merangsang denyutan nadi dan melancarkan pengaliran darah serta penyaluran oksigen yang mencukupi.

Kesannya ke atas kesihatan dan tenaga dapat di rasai dalam masa tiga saat sahaja dan ia juga berfungsi sebagai pendorong kepada proses penyembuhan.

Sementara itu, Pengarah EKsekutif Magnecares, Fakri Md, berkata bagi mereka yang mempunyai kesangsian terhadap produk ini, ingin dijelaskan bahawa ia menggunakan kaedah saintifik sepenuhnya dan tidak terdapat sebarang unsur mistik yang sinonim dikaitkan dengan produk mengembalikan aura.

Namun katanya,penggunaan produk ini bukan bermakna pengguna akan diberi tenaga tambahan sebaliknya ia berfungsi menjana tenaga semula jadi yang terdapat dalam badan secara optimum.

Sebagai permulaan, pihaknya memasarkan lima jenis wangian iaitu dua wangian untuk lelaki dan tiga wangian untuk wanita yang dipilih berdasarkan wangian Hot Perfume yang mendapat permintaan yang tinggi.

"Jika sambutan yang diterima menggalakkan, kami akan merancang untuk menambah lebih banyak lagi jenis wangian dan bercadang untuk memasarkannya dalam botol yang lebih besar.

"Lebih istimewa, Auraflux Perfume dijual dengan harga mampu milik iaitu serendah RM14.90 bagi setiap botol yang mengandungi 5 mililiter (ml) dan ia adalah yang terendah di pasaran," katanya.

Hot Perfume yang bertapak kukuh dalam pasaran sebagai syarikat pengimport dan pengeluar produk minyak wangi alternatif haruman antarabangsa tanpa alkohol turut memasarkan beberapa produk lain seperti semburan wangian kereta serta rumah, sabun mandian pati minyak wangi, aroma terapi dan pewangi kain.

Hot Perfume kini mempunyai lebih 200 stokis dan lebih 10,000 ejen bergiat aktif dalam pemasaran produk di seluruh Semenanjung, Sabah dan Sarawak termasuk di Brunei dan Singapura.

Mereka yang berminat menjadi stokis mahupun ejen, boleh melayari laman web Hot Perfume di www.hotperfume.biz bagi mendapatkan informasi mengenai produk yang ditawarkan.

Oleh Raja Norain Hidayah Raja Abdul Aziz