Pakej Berbuka Puasa One World Hotel , Petaling Jaya

One World Hotel di Petaling Jaya menawarkan pakej berbuka puasa menarik yang mampu melalui dua restorannya termasuk Restoran China Zuan Yuan dan Cinnamon Coffee House.

Pelbagai menu menarik membuka selera ditawarkan, termasuk 15 jenis makanan dikukus, dipanggang dan digoreng seperti kerang bersama bayam Cina, telur ikan, udang kristal, bun mini, udang goreng dengan sos salad, lobak goreng belacan tumis Shanghai, kacang goreng dalam dadih dengan otak-otak dan goreng dengan gaya 'wu kok' bersama kerang dan sos miso.

Menu menarik lain, ialah ayam panggang Mongolia yang dihidang bersama sos bawang putih buatan sendiri, barbeku direbus gaya Kantonis, filet tumis kerapu bintang dengan kuning telur masin, udang goreng sos aduk marmite, ayam renyeh dengan biji bijan dan sos madu wangi, pan kecut dengan pelbagai makanan laut bersama bawang merah segar dan bunga halia, burung unta tumis dengan halia muda dan daun bawang hijau.

One World juga menyediakan kambing goreng madu, cendawan hitam, bawang merah, sayur lada hitam rebus, nasi goreng ketam, kerang dan telur kering putih, mi goreng udang, daun bawang dan tauge dalam sos telur, nasi goreng kuali panggang parut serta 30 lagi masakan lazat menunggu pelanggan.

Tempahan awal boleh dibuat di Restoran China Zuan Yuan dengan konsep tradisional klasik yang mampu membangkitkan selera semua dalam suasana lebih tenang, aman dan damai.

Masakan halal Kantonis istimewa ini dimasak dalam pelbagai gaya mencerminkan tradisi dengan dekorasi dalaman restoran berkenaan.

Jika anda mempunyai keluarga dan teman seramai 10 orang atau lebih, bilik peribadi disediakan untuk menikmati juadah dalam suasana harmoni dengan harga RM68++ dewasa dan RM38++ untuk kanak-kanak berusia antara empat hingga 12 tahun.

Cinnamon Coffee House pula menawarkan makanan bufet tradisional sempena Ramadan ini yang dimasak Chef Muslim, Zaliha Asmael.

Lapan menu menanti anda termasuk asam pedas, tumis darat ikan tenggiri, kambing masak kurma jawi, sotong goreng kunyit lada hitam, paru-paru goreng berlada, masak lemak tempoyak ikan keli, ketam goreng berempah, burung puyuh goreng berlada, siput sedut masak lemak cili padi, kupang masak minang, daging tetel asam pedas, ketam masak kari, rendang tok dan udang sambal petai asli.

Nasi beriani gam Johor juga turut disediakan bersama daging kawah, pulut serawa durian dan pulut mangga yang mampu menambah selera semua dengan masakan tradisional negara ini.

Pakej disediakan dengan harga serendah RM98++ bagi dewasa dan harga untuk kanak-kanak antara empat hingga 12 tahun ialah RM49++.

Untuk tempahan pakej yang disediakan di Restoran China Zuan Yuan dan Cinnamon Coffee House, hubungi 03-7681603/1159.