Promosi Berbuka Puasa Hotel Seri Pacific Kuala Lumpur

SEMPENA Ramadan ini, Hotel Seri Pacific Kuala Lumpur mempersembahkan promosi Berbuka Puasa unik dan menyelerakan, bertemakan 1Malaysia.

Terdapat lebih 200 juadah daripada 24 gerai yang menampilkan cita rasa tradisional Melayu. Pengunjung boleh menikmati juadah utama disediakan iaitu sup gear box, kari kepala ikan, pengat durian, gulai kawah istimewa, kambing panggang, BBQ Mongolia dan banyak lagi.

Pengunjung juga dapat menikmati juadah buah-buahan tempatan antaranya durian, rambutan, manggis dan langsat.

Dengan harga berpatutan iaitu RM90 (bersih) untuk dewasa dan RM45 (bersih) untuk kanak-kanak, pengunjung akan dapat menikmati juadah menyelerakan.

Diketuai Chef Kumpulan Residence Hotel & Resort, Chef Ridzhuan, menu utama pada tahun ini amat unik kerana dimasak di hadapan pengunjung membolehkan mereka menikmati lauk-pauk yang segar dan panas.

Juadah kali ini adalah resipi Chef Rizdhuan yang memenangi anugerah 'Chef of the Year' 2010 daripada Persatuan chef-chef Malaysia, baru-baru ini.

Hotel Seri Pacific Kuala Lumpur yang dulunya dikenali sebagai Best Western Premier Seri Pacific baru saja selesai proses penjenamaan semula.

Promosi Ramadan adalah dari 11 Ogos hingga 10 September dan lokasi utamanya ialah di Ballroom utama dan Restoran Zende.