Berbuka puasa di Restoran Seri Melayu

Berbuka puasa di Restoran Seri Melayu bermula dari 11 Ogos 2010 - 9 September 2010. Para pengunjung pasti teruja dengan aneka juadah lazat dan beraneka yang di sediakan khas oleh `chef' yang berpengalaman. Bertemakan "Nostalgia Ramadan", aneka hidangan istimewa sepanjang ramadan yang disajikan di meja buffet diantaranya ialah Bubur Lambuk, Nasi Kabuli, Ikan / Sotong / Kerang / Udang Bakar, Rendang Tok, Ikan Sembilang Salai Masak Lemak Cili Api, Sotong Goreng Jintan, Udang Masak Tempoyak, 10 jenis hidangan kerabu setiap hari, Gado-Gado, Tauhu Sumbat, Pecal Kampung, Laksa Utara, Mee Rebus, Mee Kari, Soto Ayam pasti membuka selera pengunjung untuk berbuka puasa bersama keluarga, sahabat handai, teman sepejabat dan para pelancong asing. Semua hidangan disediakan dengan mengekalkan elemen desa seperti didalam nyiru kelapa, periuk tanah, lesung batu dan ia sudah pasti mengimbau kenangan.

Seperti tahun-tahun yang lalu, berbuka puasa di Restoran Seri Melayu pasti tidak lengkap tanpa juadah yang disediakan secara langsung, hidangan rebusan, aneka gorengan, pemanis mulut yang istimewa dan aneka pilihan minuman sejuk dan panas.

Kami juga menyediakan ruang letak kereta dan bas persiaran yang luas, selesa dan percuma. Kemudahan surau bagi lelaki dan perempuan yang boleh memuatkan 50 jemaah dalam satu masa serta kemudahan Wi-Fi.

Harga buffet Ramadan 2010 / 1431H adalah RM70.00++ seorang dewasa, RM40.00++ seorang kanak-kanak 3-11 tahun manakala potongan harga 15% akan diberikan kepada warga emas berumur 60 tahun dan keatas.

Dewan Besar Tun Rahah di Menara Yayasan Tun Razak di jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur turut menerima tempahan untuk berbuka puasa dan majlis rumah terbuka Aidilfitri untuk tempahan berkumpulan dengan minima 100 orang dan keatas. Harga buffet / set ramadan bermula dari RM43.00++ seorang.

Manakala di Restoran Berputar Seri Angkasa di Menara Kuala Lumpur, promosi "Non Muslim Lunch Buffet" yang akan dibuka dari jam 12.00 tengahari - 3.00 petang setiap hari dengan harga RM50.00 bersih seorang dewasa dan RM 25.00 bersih seorang kanak-kanak berumur 3-11 tahun. Bagi promosi buffet ramadan & antarabangsa dengan harga buffet RM135.00++ seorang dewasa dan 75.00++ seorang kanak-kanak berumur 3-11 tahun.

Sebarang pertanyaan sila berhubung dengan En. Ameir Aladin Endin, Pengurus Kanan Operasi Kumpulan Syarikat Seri Melayu, No,1, Jalan Conlay, 50450 Kuala Lumpur. Tel: 03-2145 1811 samb. 103. Email: ameir@ serimelayu.com