Buffet Ramadan The Apartment, The Curve

Ramadan tahun ini, restoran The Apartment menawarkan sejumlah sajian tradisional yang menyelerakan untuk pengunjungnya. Bermula Selasa lalu hingga 9 September depan, restoran yang bertempat di pusat beli-belah The Curve dan Suria KLCC itu menyajikan pelanggan dengan hidangan pada harga yang berpatutan.

Pengarah Urusan Chaswood Resources yang merupakan syarikat pemilik The Apartment, Andrew Reddy berkata, sajian masakan rumah boleh dinikmati pelanggan Muslim selepas seharian penat bekerja pada Ramadan ini.

Menariknya, dalam bufet Ramadan The Apartment, Ketua Chef, Rafizi Shariff akan menyediakan hidangan asli Negeri Sembilan dan Perak.

Antaranya termasuklah daging salai masak lemak, sambal jering, ikan kembung masak tempoyak dan rendang ayam Kuala Pilah. Masakan-masakan itu diilhamkan Rafizi melalui hidangan yang dimasak ibunya sewaktu beliau masih kecil.

Bagi yang ingin merasai hidangan lain seperti masakan tempatan atau Barat, menu The Apartment juga menawarkan 50 pilihan hidangan berbeza antaranya hidangan kambing bakar, itik bakar, krim karamel dan puding coklat.

Bufet Ramadan di The Apartment bermula pada harga RM55.90++ (orang dewasa) dan RM19.90++ (kanak-kanak berusia 12 tahun ke bawah).

Berita baiknya adalah jika anda datang dalam kumpulan seramai 10 orang, pelanggan ke-10 berpeluang menikmati hidangan bufet Ramadan secara percuma.

Untuk membuat tempahan, sila hubungi The Apartment di talian 03-7727 8330 (The Curve) atau 03-2166 2257 (Suria KLCC). Bagi tempahan dalam talian, sila layari laman web www.atheapartment.com. - YEO LI SHIAN