Ketuhar OvenMate Europa

Faktor kepanasan melampau hingga mengakibatkan masakan menjadi hangus sering kali dijadikan alasan oleh kebanyakan wanita yang enggan menggunakan ketuhar ketika menyediakan hidangan.

Namun, ketuhar OvenMate Europa cuba lari daripada persepsi itu menerusi ciri JetCook yang membolehkan pengguna memilih lima fungsi memasak berbeza, sekali gus mengelakkannya terlebih masak dan kepanasan yang tidak menyeluruh.

Seperti yang disarankan Chef Zaidah Mohd Nor, OvenMate Europa ini bertindak dengan mengedarkan udara di dalam ketuhar lalu menghasilkan kepanasan sempurna.

Lima fungsi itu - membakar cara tradisional, Jet Cook, sistem nyah beku, pemanggang JetCook dan pemanggang atas - sememangnya membantu menghasilkan hidangan yang lebih baik serta menyelerakan.

Ketuhar OvenMate Europa sentiasa menjadi pilihan Chef Zaidah untuk kelas masakan kendaliannya kerana hasilnya tidak pernah menghampakan.

Malah, ketahanan serta saiz yang praktikal dan mobiliti pada ketuhar itu menjadikannya antara ketuhar tahan lasak apabila mampu bekerja lebih lapan jam sehari.

OvenMate Europa juga boleh digunakan untuk menyah beku makanan dalam masa singkat kerana dilengkapi dengan sistem kipas berputar.

Untuk keterangan lanjut, hubungi pusat jualan Kee Huat Radio di talian 03-78809907.