Tempahan Berbuka Puasa Melting Pot Café, Hotel Concorde, Kuala Lumpur

Sempena Ramadan, nikmati keenakan aneka juadah berbuka puasa dengan pelbagai ragam cita rasa disediakan di Melting Pot Café di Hotel Concorde Kuala Lumpur.

Pengunjung pasti berpuas hati, juadah yang dipilih mereka kerana semua menu disajikan adalah hidangan sedap belaka. Bukan itu saja, bagi memikat hati pengunjung, sajian bufet disediakan ditransformasi dengan gaya hiasan suasana kampung.

Seiring, atmosfera nostalgia yang diketengahkan pengunjung boleh nikmati hidangan kambing bersama nasi beriani, ikan merah panggang percik madu dan kari kepala ikan bersama roti Benggali. Hidangan berkenaan adalah sajian istimewa Chef Abbas yang kali pertama diperkenalkan untuk tahun ini.

Dengan harga bufet RM89++ seorang, pengunjung boleh teruja untuk menikmati pelbagai pilihan. Untuk salad, dapatkan kerabu dan aneka salad Thai seperti kerabu pucuk ubi, salad papaya Thai, salaf mangga Thai dan paru goreng sambal.

Setiap menu bufet merangkumi dua pilihan sup. Sup berperisa jagung manis dan daging ketam, bubur lambuk yang menjadi kegemaran ramai, sup ayam berempah dan tom yam disediakan panas di satu sudut.

Untuk hidangan utama, masakan kampung disediakan termasuk ayam kerisik daun limau, pucuk manis lemak keledek, ayam rendang pucuk ubi, udang sambal petai, siput sedut masak pedas dan banyak lagi.

Selain itu, stesen untuk menyediakan masakan yang dipesan dan pengunjung boleh menyaksikan kepakaran jurumasak menyediakannya. Antaranya ialah kaki kambing panggang, mi soto, laksa Penang, popia basah dan ais kacang yang lebih dikenali ABC.
Pilihan masakan Barat, Jepun dan China juga jangan terlepas pandang. Pilih saja yang berkenan di hati.

Ada empat menu bufet berbeza semuanya yang disediakan sepanjang Ramadan tahun ini dan ia akan bertukar setiap hari. Untuk tempahan hubungi 03 21442200 sambungan 2337.