Promosi Berbuka Puasa Kenny Rogers

Sempena Ramadan, rangkaian Restoran Kenny Rogers tidak ketinggalan menawarkan sajian istimewa untuk dinikmati ketika berbuka puasa.



Jika sudah bosan menjamu selera di hotel atau berbuka dengan juadah bazar Ramadan, hidangan sihat Kenny's Balinese Chicken mungkin boleh dicuba.

Dipanggang dengan sempurna, satu perempat bahagian ayam itu dipenuhi rasa eksotik dengan masam manis serta kombinasi rempah ratus istimewa yang mampu membuka selera anda.

"Kami sentiasa mencabar diri untuk tampil dengan idea inovatif bagi menjadikan sajian ayam Kenny Rogers lebih mengujakan dan seronok untuk dinikmati seisi keluarga.

"Ramai orang menggemari makanan Asia kerana ia eksotik, unik dan menyelerakan. Saya yakin sajian ini akan menjadi pilihan pelanggan sepanjang bulan Ramadan," kata Pengurus Kanan Jenama, Berjaya Roasters (M) Sdn. Bhd., Esther Woo.

Sajian berharga RM16.90 itu turut dilengkapi dengan seleksi tiga hidangan sampingan pilihan anda dan mufin signatur Kenny Rogers.

Pelanggan boleh menikmati sajian itu dengan membuat tempahan melalui Roasters Ramadan Reservation (RRR) iaitu menerusi tiga langkah mudah - menghubungi atau datang terus ke restoran Kenny Rogers, tetapkan masa pesanan dan bayar bil untuk mendapatkan nombor meja anda.

Pastikan anda berada di restoran setengah jam sebelum masa yang diminta dan sajian panas sedia menanti untuk dirasai.

Khidmat penghantaran turut disediakan. Untuk tempahan hubungi talian 1300-888-878. Untuk maklumat lanjut, hubungi talian 03-2119 9888 atau layari laman www.krr.com.my. - KHADIJAH MOHAMAD NOR