Promosi Buka Puasa Sunway Resort Hotel

Sunway Resort Hotel & Spa membawa pelbagai seni dan budaya dari seluruh dunia dalam bentuk juadah untuk menu bufet berbuka puasa di restoran hotel lima bintang itu, Sun & Surf Café dan Kafe Atrium di hotel empat bintang miliknya, Hotel Pyramid Tower.

Bermula 9 Ogos hingga 10 September ini, pelbagai juadah tradisional, hidangan memikat selera dari Iran, Maghribi, Turki, Tunisia, Lubnan, China, India dan banyak lagi menanti tetamu sepanjang Ramadan ini.

Bufet Ramadan Kafe Sun & Surf berharga RM98++ seorang untuk dewasa dan RM49++ seorang untuk kanak-kanak yang dibuka mulai jam 6 petang hingga 10 malam setiap hari.

Beraneka gerai menyediakan bufet diletakkan di bahagian luar kafe bagi memudahkan pelanggan untuk memilih juadah.

Bagi Kafe Atrium pula, selain juadah beraneka jenis, pelanggan juga berpeluang menyaksikan secara langsung cara memasak di gerai disediakan.

Bufet Ramadan di Kafe Atrium berharga RM85++ seorang untuk dewasa dan RM42.50++ seorang untuk kanak-kanak. Lebih istimewa, kedua-dua restoran itu menawarkan 25 peratus diskaun mulai 9 hingga 17 Ogos dan 7 hingga 10 September depan.

Tambahan daripada itu, sepanjang bulan mulia ini, pelanggan berpeluang memenangi cabutan bertuah untuk tiket penerbangan ke seluruh dunia.

Untuk keselesaan tetamu Islam, Sunway Resort Hotel & Spa dan Hotel Pyramid Tower turut menawarkan bilik solat berasingan bagi lelaki dan wanita.

Tempahan awal dialu-alukan. Untuk tempahan dan pertanyaan berhubung bufet Ramadan ini, boleh hubungi talian 03-74951888.