Promosi Buka Puasa di Dorsett Regency Hotel Kuala Lumpur

Dorsett Regency Hotel Kuala Lumpur di Jalan Imbi akan mempersembahkan Nostalgia Ramadan bersama Jaafar Onn di Checker's Cafe dengan konsep Balik Kampung yang menawarkan lebih daripada 80 jenis pilihan hidangan utama dan pencuci mulut dari Ogos 11 sehingga 9 September 2010.

Hanya pada RM69.90 + +, Checker's Cafe akan mempersembahkan pelbagai hidangan tempatan seperti Gado-Gado, Hati Ayam Goreng Berempah, Sambal-sambal dan Ulam, Daging Masak Arab, Sambal Udang Tumis Petai, Pucuk Paku lemak Cili Padi, Sotong Tumis Jintan dan lebih banyak lagi.

Bagi pencuci mulut terdapat pelbagai jenis kuih-muih tempatan Malaysia seperti Serawa Pisang, Buah Pic dengan Sagu dan Kelapa, pelbagai kuih Nyonya, bubur Cha Cha, bubur Pulut Hitam, buah segar dan lebih banyak lagi. Selain itu, tidak lupa juga dengan Buah Kurma yang sudah menjadi ikon menjelangnya bulan Ramadan.

Setiap tahun, bulan Ramadan selalu disambut dengan meriah di Dorsett Regency Hotel Kuala Lumpur. Tahun ini, chef selebriti Jaafar Onn akan hadir pada setiap petang untuk menghiburkan para tetamu yang datang untuk menjamu juadah-juadah Ramadan. Disamping itu, beliau juga akan mendemonstrasikan beberapa masakan kegemarannya - terutama Nasi 1Malaysia dengan Kari Ayam. Bersama-sama beliau, beberapa artis terkenal tempatan akan turut bersamanya untuk menghibur para tetamu.

Acara-acara menarik yang lain termasuklah cabutan bertuah yang akan diadakan setiap hari. Pemenang-pemenang cabutan bertuah ini akan memenangi hadiah-hadiah hamper santan Harmuni, minyak masak Mazola dan Beautex sumbangan dari Socma Trading (M) Sdn Bhd.

Harmuni, Mazola, Beautex, Adabi, Beras Jasmine, Health Builder dan Premier Cookware merupakan penaja utama untuk Nostalgia Ramadan bersama Jaafar Onn di Checker's Cafe, Dorsett Regency Hotel Kuala Lumpur.

Lebih menarik, diskaun 50% eksklusif akan diberikan pada tiga hari pertama dan tiga hari terakhir bulan Ramadan ini.

Diskaun 50% juga ditawarkan kepada kanak-kanak berusia 4 hingga 12 tahun dan warga emas berusia 55 tahun ke atas.

Dorsett Regency Hotel Kuala Lumpur juga ada menjual baucer Ramadan pada hanya RM55 bersih. Hubungi Checker's Cafe untuk menempah baucer eksklusif ini secepat mungkin - tarikh tutup, 10 Ogos 2010.

Untuk maklumat lanjut dan tempahan meja, sila hubungi Checkers Cafe di talian 03 2716 1000 ext 188 atau layari laman webnya di http://www.dorsettinternational.com