First Grade Chocolate Drink Enrich With Goats Milk

First Grade Chocolate Drink Enrich With Goats Milk, minuman coklat yang diperkayakan dengan susu kambing


Kajian mendapati rakyat Malaysia mengalami masalah obesiti atau kegemukan berikutan amalan pemakanan dan gaya hidup yang tidak sihat yang akhirnya membawa kepada penyakit penyakit kronik seperti sakit jantung, kencing manis, darah tinggi dan penyakit yang berisko tinggi lain.


Menyedari masalah ini First Grade Resources memperkenalkan First Grade Chocolate Drink Enrich With Goats Milk atau dalam Bahasa Malaysia minuman coklat yang diperkayakan dengan susu kambing.

Apakah fungsi First Grade Chocolate drink ini ialah membantu sistem penghadaman makanan dalam perut, mengeluarkan lemak dan minyak yang berlebihan dalam perut, menurunkan berat badan, membantu untuk mendapatkan tubuh badan yang ideal dan membantu peningkatan stamina. First Grade Chocolate Drink menukarkan lemak menjadi tenaga, di mana lemak yang berlebihan di dalam badan mempunyai risiko yang tinggi untuk mendapat penyakit-penyakit kronik dan menjadikan perut kita buncit.

Pengambilan produk berkenaan 1 kali sehari sebelum sarapan pagi atau di waktu malam mampu membantu setiap pengguna supaya lebih sihat, badan ringan, bertenaga, ceria dan paling utama penampilan diri semakin cantik dan langsing.

First Grade Chocolate drink' ini tidak sesuai diminum oleh ibu yang mengandung dan ibu yang menyusu.

Apa itu First Grade Cocoa Collagen With Honey Drink? Untuk pengetahuan semua kolagen merupakan satu nama yang sangat popular yang sering dikaitkan dengan kesihatan dan kecantikan. Terdapat banyak keluaran yang menggunakan kolagen sebagai daya tarikan kerana ia telah terbukti berkesan untuk menjadikan kulit pemakainya kelihatan gebu, anjal dan bersinar.

Apa kelebihan dan fungsi First Grade Cocoa Collagen with Honey Drink, dapat membantu mencerahkan kulit, menghilangkan lebam di bawah mata, menegangkan payu dara dan pinggul, melambatkan proses penuaan, membantu mencantikkan kulit supaya lebih lembut, halus dan lembap, sesuai untuk pembinaan sel-sel dalaman wanita.

First Grade Cocoa Collagen With Honey Drink merupakan satu produk yang telah diformulasikan berasaskan teknologi farmaseutikal untuk memberi manafaat yang tidak terhingga kepada pengamalnya.

Pengambilan produk First Grade Cocoa Collagen With Honey Drink 1 hari sekali pagi sebelum sarapan atau malam sebelum tidur dibancuh dengan air suam dan mampu membantu pengguna merasa sihat dan segar dan merasa perubahan pada kulit dalam masa 3 hari.

Dengan mengamalkan setiap hari minum First Grade Cocoa Collagen mengurangkan masalah kulit berminyak dan jerawat, dapat mengurangkan parut-parut pada kulit dan minda lebih cergas dengan pergerakan anggota tubuh badan menjadi lebih lancar.

Bagi penggunaan produk First Grade Chocolate Drink Enrich With Goats Milk dan First Grade Cocoa Collagen With Honey Drink yang berterusan dapat melihat perubahan dalam tempoh 2 minggu pada tubuh badan dan riak wajah kita dan sesuai di minum oleh lelaki atau wanita.

First Kopi G2 khusus untuk kaum Adam yang sudah berumahtangga.

First Grade Resources mengalualukan kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi stokis dan pengedar seluruh Malaysia, Brunei dan Singapura boleh hubungi Pengasas Produk En Zulkifli Yusop di Talian 013-4307515 @ 013-5184352, emel: zulkifli@firstgrade.com.my atau layari laman web: www.firstgrade.com.my untuk maklumat lanjut. First Grade Resources mencari bakal-bakal usahawan baru yang berminat dalam program Islamic Business Marketing System yang akan dilancarkan secara rasminya pada 18 Febuari 2012 di Hotel Seri Malaysia, Kulim, Kedah pada pukul 2.30 petang dialu-alukan dengan modal minima RM280 kita mampu menjana pendapatan yang lumayan. Marilah kita bersama-sama memerdekakan kewangan kita dan keluar dari garis kemiskinan hidup. Kepada bakal-bakal usahawan anda dijemput hadir pada hari tersebut.

Mencari yang halal itu adalah fardhu bagi seorang Muslim.