Soy Collagen Premix ,harga RM30 (Testimoni)

Tampil cantik & sihat dengan Soy Collagen Premix
ALHAMDULILLAH...kini saya boleh solat dan berjalan seperti biasa setelah mengamalkan SOY COLLAGEN PREMIX...Siapa sangka saya sudah bercucu...Ramai berkata saya nampak muda...malah bukan itu sahaja, saya rasa kembali seperti muda dan segar setiap kali bangun Subuh...ujar Pn Robiah.


Soy Collagen Premix RM30 merupakan satu-satunya supplemen yang ringkas dan padat yang baik untuk kecergasan, kesihatan dan kecantikan. Ia adalah satu-satunya kolagen campuran yang kaya dengan pelbagai ramuan seperti Soy Protein, Kolagen, Manggis, Kolostrum dari susu kambing, Kalsium & Vitamin C yang tinggi mineral & vitamin. Soy Collagen Premix rendah kandungan gula membantu mencerah, memutih & menggebukan kulit, melindungi tulang yang rapuh, masalah rambut gugur, uban, kuku mudah patah & tumit merekah serta memelihara kesihatan secara menyeluruh. Ia juga sesuai untuk lelaki, ibu yang mengandung dan menyusukan bayi.

Bagi kesan berganda, Pn Robiah turut amalkan Ladies Collagen RM35 untuk kewanitaan dan keintiman rumah tangga. Ia minuman wanita yang lengkap, baik untuk dalaman dan luaran. Suami memuji-muji saya seperti mula-mula berkahwin.