Peluang Menjana Pendapatan melalui Ikhlas RO Water

Ikhlas RO Water
Peluang menjana pendapatan pasif secara konsisten pasti menarik perhatian mereka yang menghadapi masalah kewangan terutama yang sedang mencari sumber baru untuk menambah pendapatan dalam usaha untuk meningkatkan ekonomi keluarga.

Smart Income diperkenalkan oleh Street Smart Academy, sebuah syarikat Bumiputera menerusi Ikhlas Water Vending Machine.

Street Smart Academy ditubuhkan dalam usaha membantu bakal usahawan mahupun usahawan yang sedia ada dalam mengendalikan perniagaan secara lebih teratur dan efektif. Khidmat nasihat, latihan dan khidmat runding cara aspek pemasaran yang bersesuaian dengan perniagaan masing-masing adalah antara perkhidmatan yang disediakan.

Pengasasnya, Ku AddyFazly Ku Radin berkata, Street Smart Academy mengetengahkan tiga jenis pendapatan iaitu pendapatan pasif yang berterusan tanpa perlu bekerja keras untuk tempoh yang lama, pendapatan sampingan dengan mengekalkan kerjaya dan pendapatan aktif yang hasilnya diperoleh melalui perniagaan sepenuh masa.

Beliau berkata, Ikhlas RO Water Vending Machine ini adalah inisiatif terbaru bagi membolehkan orang ramai menjana pendapatan pasif tanpa perlu bersusah payah mengharungi pahit maung rencah perniagaan.

"Mereka yang berminat hanya perlu memiliki mesin layan diri ini dan meletakkannya di lokasi strategik serta kadar pembelian yang sangat tinggi mampu menjana pendapatan pasif lebih daripada RM1,000 untuk satu tempoh jangkamasa lama.

Mesin layan diri ini berkonsepkan milik sepenuhnya dan sesuai dimiliki semua golongan masyarakat. Proses menjana pendapatan menjadi lebih mudah kerana ia tidak memerlukan pekerja, premis mahupun masa yang banyak untuk menguruskannya.

Menurut Ku AddyFazly, Ikhlas Water Vending Machine adalah perniagaan pasif di mana mesin layan diri itu menjadi milik mutlak pembeli dengan risiko perniagaan yang rendah tetapi proses mendapat balik modal berlaku dalam tempoh yang amat singkat berbanding perniagaan konvensional.

Bagi membantu mereka yang sudah atau bakal memiliki mesin layan diri ini, Street Smart Academy akan berusaha merangka teknik pemasaran bagi mempopularkannya di lokasi masing-masing dengan bersama-sama turun padang dan mempromosikan mesin berkenaan.

Sejurus itu, pemilik akan memperoleh hasil kutipan yang berlipat kali ganda setiap bulan. Terkini, Street Smart Academy telah mengeluarkan satu lagi model mesin layan diri iaitu Ikhlas Energy Water dengan hanya RM6,990 saja!

Street Smart Academy akan mengadakan sesi taklimat "Peluang Menjana Pendapatan Pasif Secara Konsisten melalui Ikhlas Water Vending Machine" bermula di Johor Bharu (Johor) pada 11 Februari 2012 jam 10 pagi sehingga 12 tengahari, Kuala Terengganu (Terengganu) pada 12 Februari 2012 jam 10 pagi sehingga 12 tengahari, Kota Bharu (Kelantan) pada 12 Februari 2012 jam 8 malam sehingga 10 malam, Ipoh (Perak) pada 18 Februari 2012 jam 10 pagi sehingga 12 tengahari, Seberang Jaya (Pulau Pinang) pada 18 Februari 2012 jam 8 malam sehingga 10 malam dan Alor Setar (Kedah) pada 19 Februari 2012 jam 10 pagi sehingga 12 tengahari.

Untuk mengikuti perkembangan sesi taklimat ini, sila layari di www.facebook.com/streetsmartacademy2012.

Bagi mereka yang berminat untuk memulakan perniagaan ini, hubungi talian 03-4131 0583 atau (Encik Ku AddyFazly) 013 3238264 atau layari www.streetsmartacademy.org untuk mengetahui sebarang perkembangan atau membuat temujanji.