Susu Ilham pilihan terbaik

Susu Ilham pilihan terbaik
SUSU ILHAM keluaran syarikat Ebunda Sdn Bhd telah pun setahun berada dipasaran dan terus berkembang menjelang tahun baru 2012.Beroperasi di Reko Central, Kajang Syarikat Ebunda Sdn Bhd yang 100 peratus milik bumiputera ini sentiasa dikunjungi oleh orang ramai baik dari dalam negara atau luar negara seperti singapura, brunei, indonesia dan lain-lain untuk menjadi pengedar dan mengetahui sendiri kelebihan susu ilham ini.


Syarikat Ebunda Sdn Bhd telah melakukan R & D selama 2 tahun sebelum mengeluarkan susu ilham ini. Kami merasakan ada tanggungjawab besar yang harus dilakukan untuk membantu kanak-kanak dimalaysia terutamanya dalam mendapatkan produk yanng terjamin selamat untuk diminum dan baik buatannya selain untuk memastikan anak-anak dapat menjalani tumbesaran yang sihat serta seimbang.Kejadian susu kanak-kanak yang tercemar dengan melamin pada beberapa tahun lepas yang bermula di china dan turut mejejaskan produk yang berada di asia, ini menguatkan lagi usaha syarikat ebunda sdn bhd untuk mengeluarkan susu ilham dengan tujuan ingin memberi pilihan susu terbaik untuk ibu bapa kepada anak-anak mereka untuk jangka masa panjang.

Susu ILHAM ini sangat istimewa kerana mempunyai kandungan yang padat dengan badam, kismis, ginko biloba dan maca bukan sekadar susu kosong sahaja. Pemilihan makanan sunnah seperti badam dibuat berikutan kandungan vitamin B dan protein yang tinggi iaitu 20 kali lebih banyak jika dibandingkan dengan bijirin lain, sangat baik untuk tumbesaran anak selain membina tulang dan gigi. Zat besi dan kalsium yang di dalam buah kurma berperanan untuk perbentukan darah, serta sum-sum tulang dan paling cepat di proses sebagai bekalan tenaga serta makanan amalan Rasulullah di mana begitu tinggi nilai khasiat nya untuk badan manusia disamping merawat dan melembutkan hati. Kismis punyai khasiat sangat tinggi dengan antioksidannya dan kaya dengan fruktosa dan glukosa.

Badam adalah kandungan utama dalam susu ilham kerana ia mempunyai pelbagai khasiat untuk kesihatan terutama sekali bagi pembentukan minda yang tajam dan cerdas. Badam adalah antara bijirin yang mahal kerana ia mengandungi 20 kali lebih banyak protein berbanding bijirin-bijirin yang lain. Antara kelebihan badam yang lain ialah, boleh menghalang obesiti, meredakan diabetis, menghalang osteoporosis dan mengurangkan paras kolestrol, dan ianya adalah antara makanan sunnah yang digalakkan untuk dimakan untuk semua peringkat umur.

Harga susu ilham ialah RM48.90 untuk semenanjung dan RM53.90 bagi sabah dan sarawak

Susu ilham dengan berat 650gm untuk semua jenis ini mempunyai 2 ketegori iaitu :

1) Untuk kanak-kanak berumur 1-3 tahun dengan perasa asli, ramuan didalamnya mengandungi badam, kurma dan kismis.

2) Untuk 4 tahun keatas dengan pilihan perasa coklat dan vanila, ramuan didalamnya mengandungi badam, kurma, ginko biloba dan maca.

Susu ilham turut dilengkapkan juga dengan 30 juzuk Terapi Al-Quran untuk perkembangan dalaman yang seimbang dari segi rohani dan jasmani anak-anak hari ini.Dengan khasiat dan kombinasi hebat di dalam susu ini ianya sangat membantu merawat kanak -kanak yang hyper aktif, dimana makanan rohani yang terkandung di dalam susu ini dapat membantu menenangkan hati merawat secara dalaman supaya anak-anak lebih terarah kepada benda-benda yang lebih positif, disamping berfikiran positif.

Susu ilham sangat sesuai untuk anak-anak kecil yang mempunyai antibodi yang lemah,selalu kembung, sembelit, sering selsema dan batuk. Bagi kanak-kanak yang dalam pembelajaran adalah sangat disarankan untuk menjadikan susu ilham minuman amalan harian mereka untuk membantu penghafalan dan juga di sarankan untuk kanak-kanak yang di dalam hafazan, hafiz dan hafizah.Insyallah...

Hari ini susu ilham bukan sahaja diminum oleh anak-anak kecil tapi sudah menjadi minuman sekeluarga. Antara yang banyak menggunakan susu ilham selain anak-anak kecil adalah murid-murid sekolah dan ibu yang mengandung. Bagi kanak-kanak yang bersekolah dan dewasa minuman susu ilham ini diamalkan minum pada waktu pagi dan malam untuk membantu perkembangan minda mereka dengan lebih baik dengan adanya kandungan seperti badam, ginko biloba, kismis dan maca. Bagi ibu yang mengandung susu ilham elok dijadikan minuman harian mereka menggantikan minuman yang lain untuk memberi kualiti yang terbaik untuk tubuh badan mereka dan kandungan dalam badan dengan adanya makanan sunnah dan terapi 30 juzuk al-quran.

Dengan rasa yang sedap dan kandungan yang padat adala pilihan terbaik bagi ibu bapa yang mempunyai kesukaran dari segi pemilihan dan kesuaian susu untuk anak-anak dan bayi mereka, susu ilham adalah pilihan yang terbaik untuk penyusuan kanak-kanak kerana dengan adanya badam, susu menjadi sedap dan lebih lemak untuk diminum ditambahkan dengan kandungan kurma dan kismis yang melengkapkan rasa dan aroma bau yang enak untuk menarik minat anak-anak untuk minum susu.

Syarikat Ebunda Sdn Bhd telah mempunyai hampir 300 pengedar susu ilham seluruh negara termasuk dua di sabah. Sokongan para pengedar dan promosi yang giat dijalankan oleh syarikat menyebabkan susu ilham semakin dikenali dan mendapat perhatian ramai pihak terutama ibu bapa. Sambutan amat memberangsangkan dari pengguna dalam dan luar negara telah menaikkan 25% permintaan dan penjualan susu ilham pada bulan pertama tahun 2012.Maklumbalas yang positif dari ibu bapa yang melihat sendiri banyak perubahan anak-anak mereka dari segi moral, rohani dan jasmani yang banyak membantu pengguna-pengguna semakin yakin dengan susu ilham serta menjadi sebutan orang ramai.

Susu ILHAM boleh didapati di Pasaraya Mydin yang terpilih, pengedar-pengedar kami yang sah atau pembelian terus secara online dengan melayari www.ilham4u.com. Senarai nama dan no talipon pengedar yang sah susu ILHAM di seluruh Malaysia ada dilaman web tersebut.

Promosi sedang dijalankan untuk menjadi pengedar Susu ILHAM , untuk yang berminat sila hubungi ibu pejabat kami dan dapatkan keterangan lanjut di talian 03-87333500 / 03-87337400 / 016-2320050 / 016-2320500 / 016-3220500 atau boleh datang terus ke Pejabat Urusan beralamat No. 21-1 Jalan Reko Central 4, Reko Central 43000 Kajang Selangor atau boleh layari www.ilham4u.com