Softlan Eco Soft Pek, Selembut Sentuhan Seorang Ibu

Softlan Eco Soft Pek, Selembut Sentuhan Seorang Ibu

Softlan jenama pelembut fabrik nombor satu di Malaysia cemerlang berinovasi dengan kehadiran Softlan baru Eco Soft Pack iaitu perapi fabrik pekat pertama di Malaysia.

Softlan muncul dengan slogan Selembut Sentuhan Seorang Ibu

Hadir dalam pek kecil, mudah digunakan hanya dengan memasukkan ke dalam botol kosong dua liter, tambahkan air paip bersih dan goncang keseluruhan campuran dan boleh digunakan seperti biasa.

Pengguna boleh menikmati wangian berkekalan yang sama dari Softlan untuk keselesaan keluarga.

Campuran terhasil adalah sama dengan pelembut Softlan konvensional dan boleh digunakan dalam dos yang sama seperti Softlan Biasa bergantung kepada kaedah membasuh.

Softlan Eco Soft Pek mempunyai rawatan Penjagaan Fabrik Softlan, iaitu melindungi gentian pakaian, menjadikan pakaian lebih lembut, segar, statik, kurang berkedut dan selesa untuk si pemakai.

Pengenalan Pek Eco Softlan Lembut juga menggalakkan pengguna menggunakan semula botol Softlan kosong dan menjaga alam sekitar. Caranya mudah hanya dengan mengisi semula melalui empat langkah mudah potong, tuang, tambah, campur dan goncang.

Hadir dalam tiga variasi lembut iaitu Floral Fantasy, Spring Fresh dan Lavender Fresh, ia boleh didapati di semua kedai utama seluruh negara pada harga RM4.95.